جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

عقب نشینی غلامی بعد از پیشنهاد نجومی!|شاید قرارداد بسته شود

  • کد خبر: ۱۱۷۱۱۷
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
عقب نشینی غلامی بعد از پیشنهاد نجومی!|شاید قرارداد بسته شود
احتمال دارد بعد از عقب نشینی عارف غلامی از پیشنهاد ببسیار بالا به مدیران باشگاه استقلال، قرارداد جدیدی میان او و باشگاه استقلال منعقد شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عارف غلامی، مدافع فصل پیش استقلال بعد از رفتار‌های عجیبی که با باشگاه استقلال داشت و در مذاکرات خود پیشنهاد عجیب و غریبی را ارائه کرده بود حالا با عقب نشینی از درخواست مالی بالای خود، ممکن است دوباره با استقلال قرارداد جدیدی را به امضاء برساند. غلامی درحالی در مذاکرات اولیه خود پیشنهاد بسیار بالایی را به باشگاه استقلال داده که فصل پیش به دلیل درگیری با مصدومیت در ۱۱ بازی برای استقلال به میدان رفت و مجموعا ۹۹۱ دقیقه بازی را در ترکیب استقلال به نام خود ثبت کرد.  

بدون شک اگر مرادمند و یزدانی به دلیل سربازی از استقلال جدا نمی‌شدند، این مدافع دقایق بسیار کمتری در ترکیب استقلال قرار می‌گرفت، اما غلامی به لطف مشمولیت  دو هم پستی خود توانست دقایق بیشتری در ترکیب استقلال به میدان برود.

مسئولان باشگاه استقلال شاید انتظار داشتند غلامی به دلیل شرایط خاصی که فصل پیش داشت لااقل در مذاکرات خود بیشتر جانب باشگاه را بگیرد تا خودش را، اما او چنین نکرد تا مدیران استقلال هم دلخور شوند و مذاکرات متوفق شود.

حتی در روز‌های اخیر گفته شد که باشگاه استقلال دیگر تمایلی به ادامه همکاری با غلامی ندارد، اما عقب نشینی این بازیکن سبب شده دوباره پرونده عقد قرارداد جدید میان این مدافع و باشگاه استقلال به جریان بیفتد که باید دید در نهایت چه خواهد شد.

به هرحال غلامی که این روزها برای باشگاه استقلال دردسرهای زیادی را به وجود آورده باید روزهای مصدومیت خود را به یاد بیاورد که باشگاه استقلال چگونه پای او ایستاد وحتی هواداران استقلال نیز به شدت حمایتش کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->